Thursday, November 16, 2006

納稅人,我想問

你們都關心稅款是如何花費嗎?
很怪的 都是數字遊戲嗎?
你去政府部門看看 
每一個都冷氣很大 裝潢很豪
常會印刷很多很精美的宣傳野
外判好多tvc出街 潛移默化你佢地既政策係點點點好
再去看看審計署個報告
點解個個部門都有億億聲既撇帳
咁點解仲有咁多公職人員吞估公物而不起訴
咁點解有個失婚婦要養大五個仔女亂拿宗援又要被判
咁點解清潔工人永遠underpay又無最低工資
喂 ! 我真係唔明
係咪因為我唔係納稅人
係咪因為我仲未睇化世情
係咪因為我睇報紙當睇故仔
哈...我覺得不安到要寫呢個entry咯.

No comments:

Post a Comment