Monday, August 14, 2006

詭異幾則

1.黎先生:請覆電話.
大概是四月開始, 常常有一位傻佬打來騷擾, 說很多很古怪的說話.然後愈來愈嚴重. 想了很多個方法也解決不了. 所以沒有來電的電話,也不敢接. 結果miss了很多call之餘,又比人話.@@ 但是又不可能轉號碼.
然後,有一天, 電話公司打來推銷秘書台服務. 原來28蚊就可以solve左這個難題.
詭異的是,他真的打來. 除了skel之外,我也想不到有任何一個黎先生又不留電話而我又可以打返比佢.
黎先生:你玩夠未呀?
所以,如果我聽唔到你電話,麻煩你留底口訊比我秘書.
yea,又回到call機年代. 當年我用星光的時候係淺藍色的motorola.

2
.醫生:我隻腳會唔會好番
最近常常都要睇醫生.連city個何醫生都認得我. 下晝去了覆診是第五次了.做電針的地方的郭醫生.他診所的staff是他太太和女兒,同埋兩位姑娘,所以好有家的感覺. 個療程是由醫生落針,然後其他人輪流負責電. 做左太多次,她們也問我為什麼我咁耐都未好. (我點知喎.我都控制唔到) 跟住姑娘同醫生講:佢成日問我隻腳會唔會好番.醫生話好返好多了.但係無人問我. 然後落針痛到飛起,咁即係未好返哂啦.
佢地又話:係啦,你中學畢業睇到你大學畢業喇. 完左之後, 姑娘話你再痛先至黎啦. 咁其實之後日日都痛,咁係咪. 日日都要黎. 咁我隻腳會唔會好番哂?!




3 comments:

  1. 等我以為係邊個,哈哈,嚇死

    yeah,long time no see!

    其實那篇不是都不是針對清潔問題。

    anyway,

    回來見呀呀呀!!!

    ReplyDelete
  2. Anonymous2:29 AM

    我記得我有同你去睇過醫生的, 協恩樓下?間
    你隻腳原來未好? 小心呀

    ReplyDelete
  3. dear babe
    不是那一間
    那間物理治療已經係無咩用.

    ReplyDelete